follow atau ikut? haha FOLLOW | DASHBOARD.
Nerdy Coolio


entries | profile | tagboard

Thursday, November 29, 2012
Aku terlepas train..........

Assalamualaikum dan Hai!
Macam rajin pulak aku buat entry setiap hari. Eh, tapi baru 2 hari. ceh tapi..... Ini satu kemajuan! Tepuk tangan untuk aku............. xD

Sapa kat sini suka budak? Mesti lah ramai kan.. even kalau tak suka pun.. mesti ada perasaan sayang jugak lah kat bebudak........ Kalau jumpak budak, contoh macam baby.. lagi besar lah tahap suka and macam alololooooooo aku nak gomoi baby ni sampai pengsan. lol yeah something macamtu lah. Pastu, budak-budak yang besaq sikit umur dia... toddlers lah kalau orang panggil dalam omputeh. Mesti macam terpegun dengan tahap imaginasi depa yang sangat tinggi. Yeah, boleh kata semua orang suka bebudak. Aku pun, TAPI kalau budak tu dah mengada macam $%^&* ja...... Sapa suka wei? Erghhh, meluhat aku aih.. Rasa macam nak tendang masuk loji taik ja. Hahaha, puas!

Tadi, adik aku buat perangai...... Menangeh ja tahu, makan takmau mandi pun takmau. So, bila time dinner tadi. Ayah aku nak bagi makan lah, then dok mengada taknak. Dah lah tadi pun dok hingaq menangeh-nangeh. pastu pak aku geram... paksa lah dia makan, cara tu cara ni. hahah, kalau dah geram hampa tau lah kan, tangan mesti naik..... Bila dah dia kena marah tu.. aku dalam hati buat evil laugh. Muahahaha, and yes! muncul senyuman aku yang sinis. macam pelakon cita endon tu, lol sambil makan pulak tu, aku rasa macam kejam............................................... Well, serve u lah wei, mengada sangat. Tapi, biasalah tu.. BUDAK.

Okay, habis dah random story.

Tadi, aku gi lepak rumah Haz, rumah sapa lagi nak lepak? Hahaha, sampai sana.... bukak Zee, apa lagi.. tengok hindustan. cerita FOX kebetulan time aku bukak tu muncul scene Arjun Rampal. Ohmy, aku pun macam gilos ja. terus duduk betul-betul depan tv. hahahah, Arjun Rampal kot, crush aku tuu... okaay pastu tunggu haz siap then gi beli makanan.. laksa kat makcik dekat area nasi lemak mamie tu. Aku dengan tikah gi beli cendol. Then, okaay whatever lah makan semua. then, sembang-sembang. Pastu... aku dengan haz dok promote Ghajini Ghajini dekat tikah... Hahaha, then...... aku pun, wei haz.. kata nak tengok Jab We Met.... then lepastu terus bukak youtube....  tengok cerita tu. lol not bad ah, best. lawak. comel. happy ending macam biasa.... hahah hindustan......... pastu dah habis... gi solat. then jalan-jalan cari aiskrim then balik... The end. Hahahah.

Oh ya, kenapa title entry ni Aku terlepas train? Sebab cerita Jab We Met tu lah, cerita ni hero (Shahid Kapoor as Aditya) and heroin (Kareena Kapoor as Geet) tu jumpak dekat train... then baru lah start cerita dia. konflik rising action segala tu, cubalah tengok! best. cerita ni haz yang promote. Terima kasih lah cik Kalpana oii! : P


Bai.

0 Juri Sambilan
OLD | NEW