follow atau ikut? haha FOLLOW | DASHBOARD.
Nerdy Coolio


entries | profile | tagboard

Saturday, December 01, 2012
Mujhe pata hai!!

Assalamualaikum dan Hai!

Yes, kan? Aku dah bagitahu kan? Ini satu kemajuan! Entry masuk lagi harini! Okay, over -.-
Yeah, disebabkan aku dilanda kebosanan tahap boleh boleh lah... Aku pun merajinkan diri aku untuk mengarang. Hah hah, baca ja lah..... : P Oh yeah, apa maksud title aku letak tu? Haha, cari sendiri!

Well, macam biasa. Cerita pasal harini. Dah jadi diari pulak blog aku ni. Ceh. Harini aku, haz and tikah. Sapa lagi kalau bukan kami 3 orang... pergi jog. Well, janji pukul 8. Tapi disebabkan aku terbabas.. journey start 8 lebih. Hahaha jog lah. Naik Taman Dahlia. terserempak binatang yang suka mengejar. ANJING woi! Batalkan niat, turun bawah balik.. Last kali jog dekat area Taman Delima ja. Boleh lah tu..... Then, dalam pukul lebih kurang nak dekat 10 tu.. kami balik la, then pergi beli sarapan. Lapaq woh tak makan lagi. Bersabar lah perut xD then, pi rumah haz.. makan-makan..........

Then macam biasa.... bukak hindustan. Hahah, best! First tu bukak 3 Idiots. 3 sekawan. Of course, watak dia ada Aamir Khan, Madhavan, Sharman Joshi and Kareena Kapoor. Cerita ni haz ngan tikah tak tengok lagi. Aku tengok banyak kali dah. Tapi tetap tak boring tengok.. So, tengok lah. Memang bagus ah, dia kritik cara cikgu ajar, kreativiti yang sangat mantap, erti persahabatan yang sangat awesome! dan.. percintaan yang sangat tak diduga. Hahah, yeah sangat awesome!

Lepas tu lepas tu.... move on to the next movie. Kal Ho Na Ho! Yaw man.... cerita ni aku banyak kali tengok jugak.... tapi tak pernah sampai ending dia. Lol, entah apapa... Baru harini dapat tengok ending dia. Sangat sedih, terharu and banyak perasaan lah wei. Hahahaha, watak Kantaben paling lawak! Lol, try lah tengok cerita ni.. barulah tau apa yang lawak. HAHAHA aku dengan tikah gelak gila-gila kalau Kantaben ni muncul. Hahah, oh kenapa aku tak sebut haz? sebab dia dok tempat lain.. buat apa taktau. hahah, kami dua kusyuk tengok hindustan. Tikah melting dengan Aman which is Shahrukhan.. Oh tolonglah tikah : P And yeah! Cerita ni pun sangat....... well banyak terharu dan sedih. Cuba bayangkan.. the one yang kita love sangat-sangat kita terpaksa korbankan untuk bagi dekat orang lain sebab kita tahu kita sakit dan tak banyak masa untuk hidup dah.. Yeah. bayangkan kesedihan yang terpaksa ditanggung. Tapi, paling awesome sekali...... dia buat orang sekeliling happy ja.. dia tak kisah pasal perasaan dia. Good one man!
Shahrukhan, Saif Ali Khan and and and Preity Zinta berlakon dalam cerita ni.... Maksud tajuk cerita ni is....... mungkin takdak hari esok.. sebab tu lah, kena lah dengan cerita tu ya sayang-sayang semua. Hahah. Then habis cerita ni....

Move on pergi ke aktiviti karaoke! Yeah party like a boss. Hahaha, jiran sebelah dengaq woi. Nasib baik dia tak datang serang. Maafkan kami! Haz, we better watch out. Manatau lepasni... kena serang. hahahah xD Then, aku balik.... So the end!


Mujhe pata hai tu.. maksudnya..... AKU TAHU!
Aku tahu apani? huh? Hahah, aku tau speaks hindi sikit-sikit lah. booo! lol

Alright that's all, BAI! :D

0 Juri Sambilan
OLD | NEW