follow atau ikut? haha FOLLOW | DASHBOARD.
Nerdy Coolio


entries | profile | tagboard

Monday, April 22, 2013
Royal PUMA!

Welcome back Amirah! lewl.

Yeah, Royal Puma? Apakah itu?! Haaa, ni mai nak habaq mai.... Royal Puma ni nama team softball Badlishah. Awyeahh! Puma sangat segak dan bergaya! dan TOUGH! Aku start join softball ni last year.. pastu baru giat aktif tahun ni. Keh, kejadah -.-

Hahah, nak dijadikan cerita..... lepaih dah berapa minggu bulan praktis.. panggil coach sana sini. lawan friendly lah apa semua. baru lah dapat berita ada competition. So yep! 18-20 APRIL 2013 ritu ada perlawanan softball daerah. Apa lagii... Badlishah hantaq wakil lah.. tunggu lagi! Hahahah.

18 April 2013.
Kami start journey pi Sg. Karangan dalam pukul 8 cemtu. Yeah semua! Essay River telah menjadi tuan rumah ye buat tahun ni untuk acara bola lembut. pfffft. Okay lah. Jadual dah pun diundi dan ditetapkan.. Team perempuan akan lawan Dato Lela dengan MRSM PDRM untuk harini. So, the games were so AWESOME! yela, aku excited dan lil bit 'perak' lah dah tak penah2 terlibat pun dengan lawan2 softball ni. Hahaha.. baru aku paham lebih dalam game ni. First, kalah sipi dengan dato lela. Aku telah diberi chance oleh coach2 jelitawan untuk main game dengan lela. teheee, aku dapat pukul bola! Tapi, takdan sampai base. hahaha, Mati! Takpa, pengalaman lebih penting! hohooo, ayat penenang hati. Then, second game dengan MRSM PDRM.. Kami menang! YEAY!!  Skor games semua aku tak ingat. Hahaha xD

Laki pulak, harini kena lawan MRSM PDRM dengan Lela jugak.. dua2 kalah.. tapi kalah dengan cara yang awesome. bermaruah! Hahaha, harini baru aku dapat feel sebagai seorang cheerleader yang awesome. tehehee.

p/s-harini aku kena pegi kem kerohanian dan akademik. So, tidoq asrama.

19 April 2013.
Macam biasa, kami start journey pun jam yang sama. Harini gegirls team takdak game yow! Kalau diikutkan dalam jadual kami kena lawan Air Merah, tapi dah dikira depa tarik diri sebab tak hantaq wakil, so, menang dengan free! wee~ thankyou you! so, today.. only laki yang ada game. lawan dengan Vokasional! Hahah, game start pukui berapa tah.. pastu bila dah start. gegirls pun bersatu padu psycho para jejaka yang menjadi musuh dalam game kali ni. hahaha, bagi menarik perhatian pitcher. kami pun... We LOVE pitcher! ulang2 kali.. then, catcher pun kena sekali. Catcher ni nama dia Atan! hahah, so... We LOVE Atan! ulang2 jugak. then psycho sekali la base 3.. yang lain2.. time depa nak batting. So, enjoy aa.. Suara aku dah start menjadi jantan saat2 ni lah. hahaha, awesome! So, kami tunggu sampai petang  as nak tengok game lela dengan mrsm. dengan hi-tech dengan labu besaq. Nak tau sapa menang kalah untuk kami lawan esok hari. Then, habis lah untuk harini.

20 April 2013.
Harini harini harini! LAST BATTLE! tanpa disengajakan.. aku telah terlambat bangun. Wahahah, pedia lah -.- penat kot.. then, kalut2.. last sekali, bas pi dah Sg. Karangan. Aku pun terus la naik moto dengan pak aku pi Sg. Karangan. hohooo, senget benget helmet aku lawan angin. So, kami ditakdirkan untuk lawan Hi-Tech untuk first game.. and, SMKK untuk last game. Dua2 kalah. Tapi kalah AWESOME ya! At last, kami dapat nombor 4 secara keseluruhan. No Problem!

Fuh, dari first day sampai last day tak stop2 psycho orang.. banyak gila aa ayat2 lagu2 aku belajaq untuk psycho pihak lawan.. memang awesome aa sampai hilang suara bersorak! Ni satu pengalaman yang sangat best!

So yeah, banyak gila kott memory indah aku dapat! Team Royal PUMA memang superb! memang sporting! memang meriah! *Tsssk menangis terharu.* Semua team memang awesome! sangat bekerja keras. even sakit penat lelah pun still bangkit! Coach pun bagi sokongan padu.. sama2 penat lelah.. THANKS ALOT lah semua! Terimakasih semua, sayang semua, peluk semua.. terimakasih semua.. sayaaaaaang semua!! :D

Ni ada lah gambaq sikit2 aku amek dekat coach and senior. Hahah kalau nak tengok semua pi la kat fb depa noh. Credit to kak Amyra Hanani and Fancy Santo. Thankyou! :D

Gambar2 ini tidak mengikut susunan hari dan masa ya! berterabur..... : P


Briefing dan bagi semangat!

Laki lawan MRSM PDRM.

Team Boboys.. Hahah

We're on our battle!

Hari last. Kena cop skandal sebab angkat container ice sekali -.-'

With Hi-Tech! Habis dah ni.. 

Rehat...

Memain.. Gelap dah ni. Hahah

Team Gegirls! Comei tak Kak Ton semua?! : P

Boboys on the field!

With MRSM PDRM!

Lela!

Gegirls PUMA!

Teheee, saat2 muka putih xD

Cammon Nani!

Royal PUMA! :D

Kami family! Go Royal PUMA! :D

Left: Effect cahaya sebabtu putih. xD Right: Burn paling AWESOME!

END~

0 Juri Sambilan
OLD | NEW